Hľadanie
Hľadaj spotrebák
Aktívny filter
  len výrobca
    Apple
    Badgy
    Brother
    Citizen
    Coloraction
    Crown
    D-LINK
    Dabbsson
    DEFENDER
    Dell
    Dispomask
    Dymo
    Fullmark
    G-CUBE
    G&G
    Graphite
    Greencell
    Hewlett-Packard
    Image Impact
    Konica Minolta
    Krpa
    Logo
    Long
    Marvo
    Maxell
    Mita
    MMnexo
    Munhwa
    Neo Tools
    Oki
    Orava
    Ostatné
    Philips
    Printronix
    Promate
    Saft
    Sagem
    Smile
    Swissten
    Toshiba
    Tristar
    Véritable
    Verto
    WEWOW
    Xerox

   Zápis o škode


Formulár na stiahnutie TU.

Nutné vyplniť 2x - kópia pre príjemcu, paličkovým písmom.

Upozornenie: Tento Zápis o škode nie je vznesením reklamácie!

Reklamáciu zásielky uplatní príjemca u odosielateľa na základe tohto Zápisu o škode.

Odosielateľ vznesie reklamáciu písomne do 6 mesiacov od predania zásielky na prepravu na adresu:

Direct Parcel Distribution Sk, s.r.o.
Rožňavská 1
831 04 Bratislava
Tel: 18 373
Tel: + 421 2 44 45 14 19
csa@sk.dpd.net


Odosielateľ: .................................................................

Príjemca:....................................................................

 
Zásielka DPD č.: ........... Dátum nahlásenia škody ..................


Pri odovzdaní hore uvedenej zásielky zástupcom zasielateľa bolo zistené toto poškodenie zásielky :

Bol obal zásilky zjavne poškodený ? ..........................................

Spôsob poškodenia obalu: ......................................................
 
..........................................................................................


 
Spôsob balenia (originál, kartón, ..): ........................................

 

Výstielka (podrobne popísať): ..................................................

...........................................................................................

..........................................................................................

 

Označenie manipulačnou značkou (krehké, ..)?

..........................................................................................

 

Druh a počet chýbajúceho alebo poškodeného tovaru (definujte, či je tovar stratený alebo poškodený, poškodenie podrobne popíšte):

..........................................................................................

..........................................................................................

..........................................................................................

 

Popis udalosti, ako došlo ku škode:

........................................................................................

........................................................................................


Predpokladaná výška škody ................. Sk

 

V prípade, že tento zápis nebol spísaný do 3 prac. dní od doručenia, uveďte dôvod (vyplní šofér):

.........................................................................................

.........................................................................................
 

Zápis uskutočnený v .............................. dňa ................... o hod ............
 

Šofér: ..................................

(meno, priezvisko, číslo OP, podpis)

  

Príjemca: .....................                                Svedok: ......................

(meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis)  (meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis)

Neprihlásený uživateľ

Novinky

18.01.2023
Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov
Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia.

Akcie