
Aktívny filter | |
len výrobca | |
GOLLA | |
GP | |
Long | |
Maxell | |
Neutralle | |
Philips | |
Pritt | |
Ricoh | |
Sencor | |
Tally Genicom | |
TP-link | |
Verbatim | |
Virone | |
WEWOW |
- 3D tlač
- Atramentové náplne
- Batérie
- Čistiace produkty
- Dátové média (CD,DVD)
- Diely pre servis
- Disky
- Doplnky (notebook, tablet, PC, GSM)
- Držiaky a podstavce
- Ergonomická kancelária
- Farbiace a korektúrne pásky
- Faxové fólie
- Foto a video
- Game zóna
- Hot-Tips
- Káble, redukcie, wifi
- Kalkulačky
- Kancelárske potreby
- Malé domáce spotrebiče
- Monitory
- Multimédia
- Myši, klávesnice a hracie z.
- Nabíjačky
- Osvetlenie, LED
- Pamäťové média (USB, HDD, SSD)
- Pečiatky
- Podložky pod myš
- Sieťové prvky (LAN, WIFI)
- Smart home
- Smart home
- Šetríme
- Tašky, obaly, boxy, púzdra
- Tonerová tlač
- USB produkty
- Všetko pre sklad
![]() |
Formulár na stiahnutie TU.
Nutné vyplniť 2x - kópia pre príjemcu, paličkovým písmom.
Upozornenie: Tento Zápis o škode nie je vznesením reklamácie!
Reklamáciu zásielky uplatní príjemca u odosielateľa na základe tohto Zápisu o škode.
Odosielateľ vznesie reklamáciu písomne do 6 mesiacov od predania zásielky na prepravu na adresu:
Direct Parcel Distribution Sk, s.r.o.
Rožňavská 1
831 04 Bratislava
Tel: 18 373
Tel: + 421 2 44 45 14 19
csa@sk.dpd.net
Odosielateľ: .................................................................
Príjemca:....................................................................
Zásielka DPD č.: ........... Dátum nahlásenia škody ..................
Pri odovzdaní hore uvedenej zásielky zástupcom zasielateľa bolo zistené toto poškodenie zásielky :
Bol obal zásilky zjavne poškodený ? ..........................................
Spôsob poškodenia obalu: ......................................................
..........................................................................................
Spôsob balenia (originál, kartón, ..): ........................................
Výstielka (podrobne popísať): ..................................................
...........................................................................................
..........................................................................................
Označenie manipulačnou značkou (krehké, ..)?
..........................................................................................
Druh a počet chýbajúceho alebo poškodeného tovaru (definujte, či je tovar stratený alebo poškodený, poškodenie podrobne popíšte):
..........................................................................................
..........................................................................................
..........................................................................................
Popis udalosti, ako došlo ku škode:
........................................................................................
........................................................................................
Predpokladaná výška škody ................. Sk
V prípade, že tento zápis nebol spísaný do 3 prac. dní od doručenia, uveďte dôvod (vyplní šofér):
.........................................................................................
.........................................................................................
Zápis uskutočnený v .............................. dňa ................... o hod ............
Šofér: ..................................
(meno, priezvisko, číslo OP, podpis)
Príjemca: ..................... Svedok: ......................
(meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis) (meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis)

Neprihlásený uživateľ
Novinky
![]() Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia. |