Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

Všeobecné ustanovenie Zodpovednosť za vady a záruku v obchodných vzťahoch
Prevzatie tovaru
Záverečné ustanovenia
Doba trvania zodpovednosti za vady  
Spotrebiteľská záruka  

Riešenie vád tovaru

 

1. Všeobecné ustanovenie

Obchodník
Obchodníkom je spoločnosť Zvac Systems s.r.o. so sídlom Záhorácka 5365/17A, 901 01 Malacky, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd: Sro, vložka číslo: 29041/B,
kontaktné údaje obchodníka:
e-mail: info@zvacsystems.com
telefón: 034 7743141
(ďalej len „Predávajúci“).
Uvedená adresa slúži aj na uplatnenie práv spotrebiteľov vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady, odstúpenie od zmluvy, podanie žiadosti o nápravu alebo iných podnetov spotrebiteľov.
Činnosť Predávajúceho podlieha dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie – Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava.

Kupujúci
Koncový spotrebiteľ - právne vzťahy Predávajúceho s týmto druhom Kupujúceho, ktoré nie sú upravené týmito obchodnými podmienkami, ani individuálnou zmluvou sa riadia Občianskym zákonníkom a súvisiacimi predpismi (ďalej len „Koncový spotrebiteľ“).
Podnikateľský subjekt - právne vzťahy Predávajúceho s týmto druhom Kupujúceho, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami, ani individuálnou zmluvou sa riadia Obchodným zákonníkom a súvisiacimi predpismi. Podnikateľským subjektom sa rozumie každá právnická osoba a tá fyzická osoba, ktorá pri svojom nákupe uvádza na daňovom doklade IČ a/alebo DIČ a/alebo svoje obchodné meno (ďalej len „Podnikateľský subjekt“).
(Koncový spotrebiteľ a Podnikateľský subjekt ďalej spolu len „Kupujúci“).
Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade so zákonmi – zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákon č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov a vzťahuje sa na spotrebný tovar zakúpený v tomto internetovom obchode. Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru.
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za akúkoľvek vadu tovaru alebo tovaru s digitálnymi prvkami, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví počas doby trvania zodpovednosti za vady.
Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné podmienky zodpovednosti za vady.

2. Prevzatie tovaru

Ako doklad o zodpovednosti za vady vystavuje Predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra) s uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie nárokov zo zodpovednosti za vady (názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, sériové číslo....). Pokiaľ sa poskytuje aj záruka, je k tovaru vystavený záručný list.
Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí riadne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že zbadá na tovare vady, je povinný ich bez zbytočného odkladu oznámiť Predávajúcemu.
V prípade mechanického poškodenia obalu tovaru pri prevzatí od dopravcu, je Kupujúci povinný skontrolovať stav tohto tovaru. Pokiaľ bude pri prehliadke zistené zjavné poškodenie tovaru, je Kupujúci povinný vyhotoviť o tomto záznam za prítomnosti dopravcu (poštovného doručovateľa) a prevzatie odmietnuť. V prípade odmietnutia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave bude Kupujúcemu zaslaný výrobok nový, a to bezplatne.
Podpisom prepravného listu Kupujúci súhlasí s prevzatím a potvrdzuje, že dodaný tovar je nepoškodený. Neskoršie reklamácie vady spôsobenej behom dopravy môžu byť odmietnuté. Výnimku tvorí mechanické poškodenie tovaru, ktoré pri prevzatí a prezretí zásielky nebolo zjavné. V takom prípade je Kupujúci povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 3 dní od prevzatia tovaru.

3. Doba trvania zodpovednosti za vady

Doba trvania zodpovednosti za vady začína bežať od prevzatia tovaru Konečným spotrebiteľom, t.j. dňom uvedeným na záručnom liste, prípadne daňovom doklade (faktúre). Doba trvania zodpovednosti za vady tovaru predaného Konečnému spotrebiteľovi je 2 roky od dodania tovaru. Doba trvania zodpovednosti za vady tovaru predaného Konečnému spotrebiteľovi, ktorý je použitý, je dohodnutá v trvaní 1 rok od dodania tovaru. V prípade výmeny tovaru za nový začne bežať doba trvania zodpovednosti za vady znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
Ak je obsahom balenia, či predmetom kúpy spotrebný materiál (cartridge, toner, tlačová hlava, lampa projektoru, batéria, atď.), je jeho použiteľnosť 6 mesiacov, ak nie je výslovne uvedené inak.

4. Spotrebiteľská záruka

Ak je pri konkrétnom tovare výslovné poskytovaná (v záručnom liste alebo v reklame súvisiacej s predajom tovaru) rozšírená spotrebiteľská záruka, ktorou sa Predávajúci zaviaže vrátiť Koncovému spotrebiteľovi kúpnu cenu, vymeniť alebo opraviť predanú vec alebo zabezpečiť jej údržbu, alebo nad rozsah práv vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady podľa zákona, alebo spotrebiteľskú záruku na životnosť veci, platia na takýto tovar aj podmienky uvedenej spotrebiteľskej záruky.
Koncový  spotrebiteľ má právo uplatniť si u Predávajúceho spotrebiteľskú záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo Predávajúci, vzťahuje sa naň spotrebiteľská záruka a bol zakúpený u Predávajúceho.

5. Riešenie vád tovaru

Pred prvým použitím tovaru je Kupujúci povinný riadne preštudovať podmienky používania vrátane príslušnej užívateľskej príručky (návodu na obsluhu). V prípade užívania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom na obsluhu) nesie Kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude považovaná za neoprávnenú.
Ak tovar vykazuje vady, Kupujúci má právo ich vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni Predávajúceho alebo v servisnom stredisku určenom Predávajúcim.
Kupujúci môže vytknúť vady osobne alebo zaslaním tovaru prepravnou službou (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod.) na vlastné náklady.
Riešenie vád tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť Predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené aj všetky nasledujúce podmienky:
a)    doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho Predávajúcemu,
b)    doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru od kupujúceho Predávajúcemu.
Riešenie vád tovaru Koncového spotrebiteľa, ktorý sa nedá objektívne doručiť Predávajúcemu a ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy sú splnené aj všetky nasledujúce podmienky:
a)    umožnenie vykonania obhliadky reklamovaného tovaru treťou osobou, určenou Predávajúcim, ktorá o obhliadke vydá Koncovému spotrebiteľovi písomné potvrdenie,
b)    doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru od Koncového spotrebiteľa Predávajúcemu.
Predávajúci poskytne Koncovému spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Koncovým spotrebiteľom (potvrdenie o prijatí reklamácie), v ktorom uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Predávajúci nemôže ovplyvniť. Ak Predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Koncovému spotrebiteľovi.  
Koncový spotrebiteľ má právo zvoliť si spôsob vybavenia reklamácie výmenou veci alebo opravou veci. Koncov spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil Predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil Koncovému - spotrebiteľovi značné ťažkosti.
Predávajúci môže Koncovému spotrebiteľovi odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.
Po určení spôsobu odstránení vady reklamovanej Koncovým spotrebiteľom sa odstránenie vady vybaví v primeranej lehote – s prihliadnutím na povahu veci a závažnosti vady, čím sa rozumie najkratší čas, ktorý Predávajúci potrebuje na posúdenie vady a jej opravy alebo výmeny veci, ktoré vykoná bezplatne, na náklady Predávajúceho a bez spôsobenia závažných ťažkostí Koncovému – spotrebiteľovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý Koncový spotrebiteľ vec požadoval.
Predávajúci pri odstránení vady Koncovému spotrebiteľovi zabezpečí odstránenie veci a inštaláciu opravenej veci alebo náhradnej veci, ak si výmena alebo oprava vyžaduje odstránenie vadnej veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Predávajúci a Koncový spotrebiteľ sa môžu dohodnúť, že odstránenie veci a inštaláciu opravenej alebo náhradnej veci zabezpečí Koncový spotrebiteľ na náklady a nebezpečenstvo Predávajúceho.
Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný, obdobný s porovnateľnými technickými parametrami, porovnateľnou technickou kvalitou a cenou, v prípade ak rovnaký tovar už nie je dostupný.
Koncový spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak:
a)    Predávajúci tovar neopravil ani nevymenil,   
b)    Predávajúci tovar neprevzal na jeho náklady, prípadne nezabezpečil odstránenie a inštaláciu opraveného tovaru alebo náhradného tovaru, ak si výmena alebo oprava vyžaduje odstránenie vadného tovaru, ktorý bol nainštalovaný v súlade s jeho povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila a v dôsledku tohto Predávajúci tovar neopravil ani nevymenil,
c)    Predávajúci odmietne odstrániť vady, ak oprava ani výmena nie sú možné, alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti,
d)    tovar má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,  
e)    vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy,
f)    Predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Koncového spotrebiteľa.
Koncový spotrebiteľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady, alebo ak je vada zanedbateľná.
Kupujúci nemá právo uplatniť zodpovednosť za vady, o ktorých bol Predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
Nárok na uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru u Predávajúceho Kupujúcim zaniká:
a)    uplynutím doby trvania zodpovednosti za vady  tovaru,
b)    mechanickým poškodením tovaru spôsobeným Kupujúcim,
c)    používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
d)    neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
e)    poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
f)    poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
g)    neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
h)    zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
Predávajúci nezodpovedá za vadu tovaru s digitálnymi prvkami, ktorá bola spôsobená výlučne nenainštalovaním aktualizácie, ak bol Kupujúci včas oboznámený o dostupnosti aktualizácie a následkoch jej nenainštalovania a nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia aktualizácie Kupujúcim neboli spôsobené nedostatkami v poskytnutom návode na inštaláciu.
Predávajúci nezodpovedá za vadu tovaru s digitálnymi prvkami, ktorá bola spôsobená nainštalovaním programu alebo aplikácie tretej strany.
O výsledku uplatnenia zodpovednosti za vady informuje Kupujúceho Predávajúci, resp. servisné stredisko, ak bol reklamovaný tovar zaslaný Kupujúcim priamo do autorizovaného servisu. Kupujúci je zároveň oboznámený o spôsobe prevzatia opraveného tovaru a reklamačného protokolu.
Ďalšie podrobnosti uplatňovania zodpovednosti za vady a nárokov Koncového spotrebiteľa upravuje Občiansky zákonník.
V prípade, ak nejde o vadu tovaru, za ktorú Predávajúci zodpovedá, môže Predávajúci alebo ním poverené servisné stredisko ponúknuť kupujúcemu možnosť opravy mimo zodpovednosti Predávajúceho za vady, táto oprava je na náklady Kupujúceho podľa podmienok oznámených servisným strediskom. Ak Kupujúci s opravou súhlasil, je povinný zaplatiť Predávajúcemu alebo ním poverenému servisnému stredisku cenu za vykonané práce a účelne vynaložené náklady aj v prípade, ak je tovar neopraviteľný a bol vrátený bez vykonania opravy.

6. Zodpovednosť za vady a záruku v obchodných vzťahoch

Pre tovar dodaný Podnikateľským subjektom sa zodpovednosť za vady riadi ustanoveniami Obchodného zákonníka; záruka je poskytnutá, pokiaľ to vyplýva z priloženého záručného listu alebo iného dokladu.
Spôsob riešenia vád tovaru dodaného Podnikateľským subjektom sa spravuje týmto reklamačným poriadkom, okrem tých jeho ustanovení, ktoré sa vzťahujú len na Koncového spotrebiteľa a v ostatných veciach Obchodným zákonníkom.

 


7. Záverečné ustanovenia

Reklamačný poriadok je platný a účinný dňom 01.07.2024

 

V tomto dokumente sú uvedené 4 typy poučenia o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku. Na dodanie tovaru sa uplatňuje vždy jedno z ďalej uvedených poučení v závislosti od toho, o aký typ dodania tovaru ide: poučenie č. 1/ dodanie tovaru, poučenie č. 2/ opakované dodanie tovaru, poučenie č. 3/ dodanie viacerých tovarov  rámci jednej objednávky a poučenie č. 4/ dodanie viacerých častí toho istého tovaru.

1.    POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE  
OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU  - PRI DODANÍ TOVARU

 
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Zvac Systems s.r.o., Záhorácka 5365/17A, 901 01 Malacky, e-mail: info@zvacsystems.com. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
 
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.  

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

2.    POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE  
OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU  - PRI  OPAKOVANOM DODANÍ TOVARU

 
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete prvý dodaný tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Zvac Systems s.r.o., Záhorácka 5365/17A, 901 01 Malacky, e-mail: info@zvacsystems.com. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
 
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

3.    POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE  
OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU  - PRI  DODANÍ VIACERÝCH TOVAROV V RÁMCI JEDNEJ OBJEDNÁVKY

 
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Zvac Systems s.r.o., Záhorácka 5365/17A, 901 01 Malacky, e-mail: info@zvacsystems.com Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
 
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

4.    POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE  
OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU - PRI  DODANÍ TOVARU Z VIACERÝCH ČASTÍ

 
1. Právo na odstúpenie od zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete poslednú časť tovaru.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Zvac Systems s.r.o., Záhorácka 5365/17A, 901 01 Malacky, e-mail: info@zvacsystems.com. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
 
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.



FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU
 
(Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.)

Zvac Systems s.r.o.
Záhorácka 5365/17A
901 01 Malacky


–    Týmto oznamujem/oznamujeme* , že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ..............  
 
–    Dátum objednania/dátum prijatia* ..............
 
–    Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
 
–    Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
 
–    Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............
 
–    Dátum ..............
 
 
 
* Nehodiace sa prečiarknite.

 

 

Neprihlásený uživateľ

Novinky

06.09.2024
Je to originál HP alebo falzifikát?
Nie ste si istí, či máte originálny tlačový spotrebný materiál HP? Nechajte si poradiť, ako sa vyhnúť falšovaným atramentovým a tonerovým kazetám.
26.07.2024
HP: Koľko stránok vytlačíte?
Vyhľadajte si rýchlo a jednoducho informácie o výťažnosti originálneho spotrebného materiálu HP a výťažnosti tlačiarní podľa normy ISO - TU
25.07.2024
Batohy a tašky Bestlife

Objavte perfektné spojenie štýlu a funkčnosti s batohmi Bestlife! Značka Bestlife ponúka širokú škálu batohov a tašiek na každodenné nosenie – do práce, na voľný čas, do školy alebo na cestovanie. Ich univerzálny a praktický dizajn sa hodí k akémukoľvek outfitu, či už business alebo voľnočasovému.

18.01.2023
Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov
Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia.

Akcie

20.01.2022
Pohodlné bezdrôtové nabíjanie
Už žiadne káble! Nabíjajte svoje zariadenia rýchlo a pohodlne bez neustáleho hľadania káblov.