
Aktívny filter | |
len výrobca | |
A4Tech | |
Centropen | |
Fellowes | |
Lexmark | |
Orava | |
Printronix | |
UPrint | |
Virone | |
Western Digital |
- Atramentové náplne
- Diely pre servis
- Disky
- Doplnky (notebook, tablet, PC, GSM)
- Držiaky a podstavce
- Ergonomická kancelária
- Farbiace a korektúrne pásky
- Kancelárske potreby
- Malé domáce spotrebiče
- Multimédia
- Myši, klávesnice a hracie z.
- Osvetlenie, LED
- Pamäťové média (USB, HDD, SSD)
- Podložky pod myš
- Smart home
- Smart home
- Šetríme
- Televízie
- Tlačiarne
- Tonerová tlač
- Vybavenie dielne
![]() |
Formulár na stiahnutie TU.
Nutné vyplniť 2x - kópia pre príjemcu, paličkovým písmom.
Upozornenie: Tento Zápis o škode nie je vznesením reklamácie!
Reklamáciu zásielky uplatní príjemca u odosielateľa na základe tohto Zápisu o škode.
Odosielateľ vznesie reklamáciu písomne do 6 mesiacov od predania zásielky na prepravu na adresu:
Direct Parcel Distribution Sk, s.r.o.
Rožňavská 1
831 04 Bratislava
Tel: 18 373
Tel: + 421 2 44 45 14 19
csa@sk.dpd.net
Odosielateľ: .................................................................
Príjemca:....................................................................
Zásielka DPD č.: ........... Dátum nahlásenia škody ..................
Pri odovzdaní hore uvedenej zásielky zástupcom zasielateľa bolo zistené toto poškodenie zásielky :
Bol obal zásilky zjavne poškodený ? ..........................................
Spôsob poškodenia obalu: ......................................................
..........................................................................................
Spôsob balenia (originál, kartón, ..): ........................................
Výstielka (podrobne popísať): ..................................................
...........................................................................................
..........................................................................................
Označenie manipulačnou značkou (krehké, ..)?
..........................................................................................
Druh a počet chýbajúceho alebo poškodeného tovaru (definujte, či je tovar stratený alebo poškodený, poškodenie podrobne popíšte):
..........................................................................................
..........................................................................................
..........................................................................................
Popis udalosti, ako došlo ku škode:
........................................................................................
........................................................................................
Predpokladaná výška škody ................. Sk
V prípade, že tento zápis nebol spísaný do 3 prac. dní od doručenia, uveďte dôvod (vyplní šofér):
.........................................................................................
.........................................................................................
Zápis uskutočnený v .............................. dňa ................... o hod ............
Šofér: ..................................
(meno, priezvisko, číslo OP, podpis)
Príjemca: ..................... Svedok: ......................
(meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis) (meno, priezvisko, číslo OP, pečiatka, podpis)

Neprihlásený uživateľ
Novinky
![]() Špičková myš Marvo pre náročných zákazníkov Spoločnosť Marvo sa rozhodla zamerať na náročnejších zákazníkov a urobiť radosť všetkým, čo potrebujú na hranie poriadnu hernú myš. Preto vyvinula myš Marvo Fit Pro G1, ktorá svojimi špičkovými vlastnosťami hravo konkuruje značkám vyšších cenových skupín a to pri zachovaní nižšej ceny ako konkurencia. |