Hľadanie
Hľadaj spotrebák
- 3D tlač
- Atramentové náplne
- Batérie a nabíjačky
- Čistiace produkty
- Diely pre servis
- Disky
- Doplnky (notebook, tablet, PC, GSM)
- Držiaky a podstavce
- Ergonomická kancelária
- Farbiace a korektúrne pásky
- Faxové fólie
- Foto a video
- Game zóna
- Hot-Tips
- Chytrá elektronika
- Káble, redukcie, wifi
- Kalkulačky
- Kancelárske potreby
- Kancelársky nábytok
- Malé domáce spotrebiče
- Média dátové (CD,DVD)
- Média pamäťové (USB, SD)
- Multimédia
- Myši, klávesnice a hracie z.
- Náradie
- Ochranné pomôcky
- Osvetlenie, LED
- Pamäte RAM
- Papiere a fólie
- Pečiatky
- Podložky pod myš
- Sieťové prvky (LAN, WIFI)
- Smart home
- Tašky, obaly, boxy, púzdra
- Tlačiarne
- Tonerová tlač
- Tuning PC
- USB produkty
- Záhrada
Ste tu:
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
1. Všeobecné ustanovenie
Reklamačný poriadok popisuje bežnú obchodnú spoluprácu medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v súlade so zákonmi - Všeobecné ustanovenie a zák. č. 634/1992 Zb., O ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a vzťahuje sa na spotrebný tovar zakúpený v tomto internetovom obchode. Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru. Kupujúci je povinný sa zoznámiť s Reklamačným poriadkom a Všeobecnými obchodnými podmienkami ešte pred objednaním tovaru.

2. Prevzatie tovaru
Prevzatím tovaru od Predávajúceho súhlasí Kupujúci s nižšie uvedeným reklamačným poriadkom. V prípade, že tovar nie je odobraný osobne, rozumie sa prevzatím tovaru okamžik jeho odovzdanie prvému prepravcovi.
Ako doklad o záruke (záručný list) vystavuje Predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra – ďalej len záručný list) s uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, sériové číslo....).
Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí riadne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že zbadá na tovare vady, je povinný ich bez zbytočného odkladu oznámiť Predávjúcemu.
V prípade mechanického poškodenia obalu tovaru pri prevzatí od dopravcu, je Kupujúci povinný skontrolovať stav tohto tovaru. Pokiaľ bude pri prehliadke zistené zjavné poškodenie tovaru, je Kupujúci povinný vyhotoviť o tomto záznam za prítomnosti dopravcu (poštovného doručovateľa) a prevzatie odmietnuť. V prípade odmietnutia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave bude Kupujúcemu zaslaný výrobok nový, a to bezplatne.
Podpisom prepravného listu Kupujúci súhlasí s prevzatím a potvrdzuje, že dodaný tovar je nepoškodený. Na neskoršie reklamácie spôsobené behom dopravy nebude braný zreteľ. Výnimku tvorí mechanické poškodenie tovaru, ktoré pri prevzatí a prezretí zásielky nebolo zjavné. V takom prípade je Kupujúci povinný uplatniť reklamáciu do 3 dní od prevzatia tovaru.
Ako doklad o záruke (záručný list) vystavuje Predávajúci ku každému zakúpenému tovaru nákupný doklad (faktúra – ďalej len záručný list) s uvedenými všetkými potrebnými údajmi pre uplatnenie záruky (názov tovaru, dĺžka záruky, cena, množstvo, sériové číslo....).
Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí riadne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že zbadá na tovare vady, je povinný ich bez zbytočného odkladu oznámiť Predávjúcemu.
V prípade mechanického poškodenia obalu tovaru pri prevzatí od dopravcu, je Kupujúci povinný skontrolovať stav tohto tovaru. Pokiaľ bude pri prehliadke zistené zjavné poškodenie tovaru, je Kupujúci povinný vyhotoviť o tomto záznam za prítomnosti dopravcu (poštovného doručovateľa) a prevzatie odmietnuť. V prípade odmietnutia tovaru z dôvodu poškodenia pri preprave bude Kupujúcemu zaslaný výrobok nový, a to bezplatne.
Podpisom prepravného listu Kupujúci súhlasí s prevzatím a potvrdzuje, že dodaný tovar je nepoškodený. Na neskoršie reklamácie spôsobené behom dopravy nebude braný zreteľ. Výnimku tvorí mechanické poškodenie tovaru, ktoré pri prevzatí a prezretí zásielky nebolo zjavné. V takom prípade je Kupujúci povinný uplatniť reklamáciu do 3 dní od prevzatia tovaru.
3. Záručná doba
Záručná doba začína bežať od prevzatia tovaru Kupujúcim, tj. dňom uvedeným na záručnom liste, prípadne daňovom doklade (faktúre). Zákonná záručná doba je všeobecne 24 mesiacov. Výnimku môže tvoriť tovar predávaný so zľavou (tovar poškodený, použitý, nekompletný atď.). Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predĺžiť. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave.
Ak je obsahom balenia, či predmetom kúpy spotrebný materiál (cartridge, toner, tlačová hlava, lampa projektoru, batéria, ...), je jeho životnosť 6 mesiacov, ak nie je výslovne uvedené inak.
Uvedené záručné doby sú určené pre koncových zákazníkov a sú vyznačené na záručnom liste.
4. Záručné podmienky
Pred prvým použitím tovaru je Kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane príslušnej užiavteľskej príručky (návodu na obsluhu). V prípade užívania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom na obsluhu) nesie Kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude považovaná za neoprávnenú.
Záruka sa nevzťahuje na vady vniknuté v týchto prípadoch:
Záruka sa nevzťahuje na vady vniknuté v týchto prípadoch:
- bežné opotrebenie tovaru spôsobené obvyklým používaním,
- neodborný či neoprávnený zásah do tovaru,
- úmyselné, či mechanické poškodenie tovaru z nedbalosti,
- zanedbanie starostlivosti o tovar, vniknutie cudzích látok (prach, voda, atď.)
- použitie, údržba či inštalácia, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou
- použitie tovaru v nevhodných podmienkach alebo nevhodným spôsobom,
- pripojenie nevhodného prúdu či napätia,
- poškodenie tovaru spôsobené vyššou mocou (živelnými, či inými prírodnými faktormi)
- poškodenie tovaru použitím nevhodných doplnkov k tomuto tovaru,
- CD média, u ktorých nie sú preukázateľné vady na povrchu,
- na atramenty a tonery, u ktorých došlo k hmotnostnému úbytku väčšiemu ako 10%.
5. Vybavenie reklamácie
Miestom pre uplatnenie reklamácie je predajca, u ktorého bol tovar zakúpený. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste Predávajúceho alebo na mieste pre Kupujúceho bližšom, uplatní Kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného na záručné opravy.
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne alebo zaslaním tovaru na reklamáciu prepravnou službou (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod.) na vlastné náklady. V prípade zaslania tovaru na reklamáciu touto formou je Kupujúci povinný priložiť reklamačný formulár.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude Kupujúcemu účtovaný manipulačný poplatok podľa aktuálneho cenníka a tovar bude na náklady a riziko Kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu, pokiaľ nebude dohodnuté inak.
Reklamácia, vrátane odstránenia vady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa Kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu neodstrániteľnú.
Predávjúci, po preskúmaní predložených dokladov a zbežnej prehliadke reklamovaného tovaru:
Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, a Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu veci, alebo ak sa týka vada len súčasti veci, výmenu súčasti. Ak nie je taký postup možný, môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
Ak ide o vadu, ktorú nie je odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne užívaná ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má Kupujúci, ak ide síce o vady odstrániteľné, avšak Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne používať.
Ak ide o iné vady neodstrániteľné a nepožaduje sa výmena veci, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.
O spôsobe vybavenia reklamácie vyrozumie Predávjúceho Kupujúci predom dohodnutým postupom (prostriedky komunikácie na diaľku alebo písomne). Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu Kupujúceho.
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne alebo zaslaním tovaru na reklamáciu prepravnou službou (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod.) na vlastné náklady. V prípade zaslania tovaru na reklamáciu touto formou je Kupujúci povinný priložiť reklamačný formulár.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude Kupujúcemu účtovaný manipulačný poplatok podľa aktuálneho cenníka a tovar bude na náklady a riziko Kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu, pokiaľ nebude dohodnuté inak.
Reklamácia, vrátane odstránenia vady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa Kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu neodstrániteľnú.
Predávjúci, po preskúmaní predložených dokladov a zbežnej prehliadke reklamovaného tovaru:
- uzná reklamáciu ako oprávnenú a na mieste ju vybaví; ak nie je možné vybaviť oprávnenú reklamáciu ihneď, prijme reklamovaný tovar do reklamačného konania a o tomto urobí písomný zápis
- odmietne reklamáciu ako neoprávnenú a reklamovaný tovar vráti Kupujúcemu
- reklamovaný tovar prijme k odbornému posúdeniu a na základe jeho výsledkov bude reklamácie buď uznaná za oprávnenú a riadne vybavená alebo bude odmietnutá a tovar bude vrátený Kupujúcemu
Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, a Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu veci, alebo ak sa týka vada len súčasti veci, výmenu súčasti. Ak nie je taký postup možný, môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť.
Ak ide o vadu, ktorú nie je odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne užívaná ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má Kupujúci, ak ide síce o vady odstrániteľné, avšak Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne používať.
Ak ide o iné vady neodstrániteľné a nepožaduje sa výmena veci, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.
O spôsobe vybavenia reklamácie vyrozumie Predávjúceho Kupujúci predom dohodnutým postupom (prostriedky komunikácie na diaľku alebo písomne). Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu Kupujúceho.

Neprihlásený uživateľ
Novinky
![]() Prečo originálny atrament a toner HP Prečo si kupovať originálny atrament alebo toner HP? |
![]() Marvo: Ukáž svoju ženskú silu Herné slúchadlá Marvo HG8936 sú designované pre všetky ženy a dievčatá. Odlíš sa od ostatných a ukáž svoju osobnosť bez kompromisu na strane kvality. Spoľahni sa na 50 mm meniče, silné basy, ale aj maximálne pohodlie aj pri dlhých hodinách nosenia. |
![]() Rozšírte možnosti svojho notebooku Chýbajú Vášmu notebooku dôležité porty pre pripojenie zariadenís USB-C alebo USB-A konektorom? Potrebujete pripojiť internet káblom? Vylepšite si jednoducho notebook dokovacou stanicou či adaptérom. |
![]() Držiaky monitorov - vylepšite si svoju kanceláriu aj doma Pretože vieme, ako je ťažké vytvoriť si v domácich aj kancelárskych podmienkach ergonomické pracovné miesto, zaradili sme do sortimentu polohovateľné držiaky monitorov, ktoré Vám s tým pomôžu. Polohovateľné držiaky majú veľmi variabilné ramená s množstvom kĺbov. Vďaka ním jednoducho nastavíte monitor do optimálnej polohy a znížite tak námahu očí a krku pri dlhodobej práci na PC. |
![]() Bezdrôtová klávesnica so solárnym nabíjaním Bezdrôtová klávesnica, ktorú môžete spárovať až s tromi rôznymi zariadeniami súčasne vďaka 2.4 GHz bezdrôtovému prijímaču a dvomi na sobe nezávislými Bluetooth kanálmi! Prepínajte jednoducho medzi pripojenými zariadeniami len jednou klávesou. Vďaka super tenkému modernému designu klávesnice skvelo vypadá a písanie na nej si hneď zamilujete. Veľmi nízky profil kláves evokuje písanie na notebooku. Zabudovanú batériu naviac nemusíte vôbec nabíjať, solárny panel sa o neustále dobíjanie postará sám. Stačí len mať klávesnicu položenú na dobre osvetlenom mieste (slnečné svetlo alebo dobre osvetlená miestnosť). Skvelým pomocníkom pri predĺžení životnosti batérie je aj uspávací mód. |
![]() Nové herné myši Marvo Vysokoprofilové herné myši Marvo sú presne to, čo hľadáte - spoľahlivý spojenec pri hraní hier. Inovatívny dizajn s podsvietením 7 farieb zaujme hneď na prvý pohľad a len tak neomrzí. Nastaviteľné DPI, rýchla odozva a 7 tlačidiel je samozrejmosťou. Posilnite svoju výbavu o hernú myš Marvo a nebudete ľutovať! |
Akcie
![]() Week price - Buďte stále na príjme Majte svoj smartphone neustále na očiach a nabíjajte ho aj počas videohovorov, sledovania filmov alebo prezerania fotiek. Pokiaľ Váš smartphone podporuje bezdrôtové nabíjanie štandardu Qi (10 W), nie je nič jednoduchšie ako ho postaviť do stojanu s bezdrôtovým nabíjaním. |
![]() Verbatim: Interný alebo externý SSD? Čo zvážiť pri výbere externého alebo interního SSD? Vyberajte z našej ponuky značky Verbatim. |
![]() Gaming Gear A-Z: Nechaj sa vtiahnuť do virtuálneho boja V našom pravidelnom mesačnom gamingovom seriáli sa tentokrát zameriame na ponuku herných slúchadiel, a to nie len stereo, ale aj so se 7.1 virtuálnym zvukom alebo ku konzolám. |
![]() Verbatim: Nenechajte sa napáliť aprílom - zálohujte! Čo by ste robili, keby ste prišli o všetko? Pripomeňte si, ako dôležité je zálohovať svoje dáta a vyberte si z produktov od spoločnosti Verbatim. |
![]() Dymo podporuje zelenú budúcnosť S originálymi výrobkami Dymo podporíte ekologické riešenie štítkovania. Dymo používa ekologické materiály, recyklované materiály, papier pre LW štítky bez PBA. Dymo výrazne znižilo spotrebu elektrickej energie a vody počas výroby. |
![]() Dymo - Akciová ponuka Využite aktuálnu ponukuku vybraných produktov Dymo so zľavou 10%. |